wtorek, 21 kwietnia 2015

Poradnik pozytywnego myślenia

kobieta na plaży
Pozytywne myślenie nie jest czymś, z czym się rodzisz. Można je w sobie wyrobić. Jest wiele technik, i napisano na ten temat wiele książek. Najważniejsze jednak jest to, aby nie oglądać się zbyt często w tył. 

Nie warto rozpamiętywać niepowodzeń, jakie przydarzyły Ci się w przeszłości. Zamiast myśleć o wcześniejszych błędach, lepiej zacząć patrzeć w przyszłość. Podjąć wyzwania, jakie rzuca nam życie, z pełną odpowiedzialnością. w głowie na pewno będą Ci się kotłować myśli związane z przeszłością. "Nie jestem w stanie tego zrobić", "Już próbowałam i nie wyszło", "Skoro jedna rzecz mi nie wyszła to ta na pewno też przyniesie porażkę". Jest to bardzo destrukcyjne i może odebrać Ci całkowicie motywację i chęć do życia. Nie patrz w przeszłość! 

Zastanów się na czym powinnaś skoncentrować się tu i teraz, w konkretnej chwili. Nie martw się o to, co było. Skoncentruj się na tym, co będzie. Osoba myśląca pozytywnie będzie bardziej przebojowa, lepiej poradzi sobie z przeszkodami i będzie działać skuteczniej w prawie każdym projekcie. Przemyśl, jakie musisz podjąć kroki, aby odnieść sukces, a następnie postaraj się po prostu wdrożyć ten plan w życie. Bądź otwarta na wyzwania i na zmiany, chowanie się przed przeciwnościami losu nie przyniesie Ci szczęścia!

kofeina bezwodna

2 komentarze:

  1. Witaj :) wyznajesz podobną ideologię do mojej w związku z pozytywnym myśleniem. Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego dodałem Cię do mojej listy blogów pod adresem firkat.pl
    Zajrzyj jeżeli masz ochotę~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym.
    Pozdrawiam,
    Fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń